2014年10月5日 星期日

飲多兩杯 你會想text佢嗎? // 放工 Soho 飲杯野 OL全日妝容

有無試過,
每一次酒後,都好易text左他/她?

有可能係曖昧的、好朋友的、親愛的、甚至係愛過的⋯

我都有試過,飲醉後喪whatsapp一個有好感既男仔,
喊住話自己失戀,好掛住以前男朋友,
但好彩既係,無打到俾個時既前男友。

而家,好多人同我飲野,都會遞定部電話俾我,
交低句,等佢清醒先俾返佢,
但我呢,可能比佢地更早醉⋯
但俾我keep總好過打左俾前度講我愛你⋯(滴汗)

----------------------------------------------------------------------------------------------

逢星期五一定要放工飲返杯野先甘心XD
今日主打OL 感覺,白恤衫。


推介產品

(1) Étude House - Blooming Baked Duo Blusher 


雙色混合,可以令胭脂顏色更立體,感覺更自然,
令整張臉光亮度,更提昇。
而我,夏天曬到甘黑,
champagne peach呢正帶橙既colour 就最岩我。
重有其他色,如下:


(1) Make Up Revolution - Scandalous Lipsticks - limited edition -Vice



但係建議,如果咀唇同我一樣顏色偏深的話,
可以用粉底同碎粉先打底,令個橙色更明顯!

如果大家想睇下我其他化妝portfolio同我生活日常好無聊好無聊既事, 可以去以下既地方欣賞!!!!LOL~
If you want to know more about ME, check out the place as below!!!!LOL~

Instagram: #sashawongmua
Inquiries: info@sashawongmakeup.com

沒有留言:

張貼留言