2014年10月10日 星期五

大阪 首天 遊記 // 旅行時,輕便裝面膜推介

之前都有提過,九月會去大阪。
首天到達大阪,因為要搭飛機,
我都盡量唔化妝,係飛機既相,唯有用可愛既rilakkuma做代表^^






到達後,因為太餓,即時係機場食返餐先!




再搭起南海電鐵去心齋橋個邊



去到我book個間酒店,叫心齋橋西鐵飯店,細細地但好齊全,
不過不知怎的,我覺得好唔聚財,
um... So far我住左好幾日,都咩都睇唔到,但訓唔係好到。



之後,我化返個淡妝⋯不過都係殘,無謂嚇大家。

周圍行下,之後就去左原定既要食既燒肉放題,力丸XD




飲品都有得做放題,重有酒飲^^
我主要飲荔枝酒,甜甜地,有少少酒味,好過梅酒。

價錢,一人大概4千幾YEN,港紙300零(根據我7.2既匯率)^^。

每次去旅行,因為係輕鬆之旅,所以我每次都會準備少量保養產品,係酒店好好享受。




我帶左一包for 7days 既面膜,
就係敷係我塊面既呢塊面膜,係lululun face mask!!!
7塊一包,好輕便,剛剛好for 我甘多日,日日有得敷XD



Night~~^^


如果大家想睇下我其他化妝portfolio同我生活日常好無聊好無聊既事, 可以去以下既地方欣賞!!!!LOL~
If you want to know more about ME, check out the place as below!!!!LOL~

Instagram: #sashawongmua
Inquiries: info@sashawongmakeup.com

沒有留言:

張貼留言