2014年9月12日 星期五

生活得好,乃是為你自己。// 兩用彩妝 厚薄不同效果

何必向不值得的人證明什麼,生活得更好,乃是為你自己。 from 亦舒《忽爾今夏》

睇左呢本書,睇完有種悲哀既感覺。
內裡有一段關係,令我覺得好悲傷,
係講一個女人等左一個男人好多年,
第一次個男人本身打算同個女人結婚,
但係突然愛上另一個女人,快速結婚,
帶左另一個女人去巴黎,生活十年;
第二次男人回頭再一次打算同個女人結婚,
但係買好婚紗,歷史又再一次重演,
再一次愛上另一個女人,男人想再一次快速結婚返去巴黎。
而女人,最後揀左著住套婚紗自殺死左。
最後一段形容男人飲到酩酊大醉,出現幻想見返女人初相識的時候,嚎哭。

呢個故事係講緊舊時年代,
所以可能會容忍一個男人再一次返黎傷害自己。
不過,而家呢個年代,我覺得都有可能發生,喊出黎。

如果係我,我唔會希望佢再返黎傷害我一次,
我會企返返起身,堅強甘向前走,
唔會再容許俾同一個人再傷害第二次。

點都好,針唔拮到肉唔知痛,
我地都係講返化妝品啦XD

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

NARS multiple matte - Siam 

顏色Colour



(1) 厚塗 Thick
其實如果紅色的話,我並唔建議厚塗,但係都係比大家睇下個效果。
What if you buy the same colour - Siam as mine, I dun reli suggest to apply as thicker,
I only apply and show you the effect, you will know the reason as following: 

*面Cheek*


*唇Lips*

(2) 薄塗 Thin
薄塗的話,感覺自然,持久度高,可用手指上,容易控制。
If you apply it as thinker, the feeling would be more natural,
furthermore this product is easy to use. 

*面Cheek*


*唇Lips*


完 End

如果大家想睇下我其他化妝portfolio同我生活日常好無聊好無聊既事, 可以去以下既地方欣賞!!!!LOL~
If you want to know more about ME, check out the place as below!!!!LOL~

Instagram: #sashawongmua
Inquiries: info@sashawongmakeup.com


沒有留言:

張貼留言