2014年6月24日 星期二

愉景灣 (Discovery Bay) 情侶紀念慶祝 去處

今日, 我睇返舊相, 
突然好想記錄低我同我男朋友一周年個時, 
愉景灣(DISCOVERY BAY) 度過了一個兩日一夜短途旅程, 
點講好呢, 我們去的時候是四月, 陽光普照, 風和日麗........下刪一百五十字

雖然這個愉景灣很多政府設施都是香港風格, 

但是由於外國人比例較高, 人口密度較少, 建築樓宇有不同風格的時候, 
這個位於香港但交通不很不方便的小島, 就變得很可愛了!!!

去這個地方有兩個方法, 

(1) 搭船
愉景灣航運:來往愉景灣碼頭及中環3號碼頭
坪洲街渡有限公司:提供來往坪洲、聖母神樂院及愉景灣,以及梅窩至愉景灣的街渡服務

(2) 巴士
DB01R:愉景灣碼頭-港鐵東涌站
DB02A:愉景灣北商業中心-香港國際機場(經香港愉景灣酒店)
DB02R:愉景灣碼頭-香港國際機場
DB03R:愉景灣碼頭-港鐵欣澳站
DB03P:愉景灣北商業中心

當日, 我們的行程是......................................

題外話,個時我經過香港站,
見到我至愛的model - Josh Beech!!!


之後係Instagram post相,
Tag左佢,之後佢like返我幅相,太興奮,所以share 下lol...



我們選擇了係欣澳轉乘接駁巴士, 
因為我地想係欣澳行下同野餐!

襯住陽光咁好,梗係要自拍一幅,
勁淡妝,但自然光好靚!!!!



Homemade野餐內容:
(1) 韓國紫菜包飯




(2) 鬆餅 - 藍莓/朱古力口味



有興趣知道點整可以留言俾我,我會share返個食譜出黎!!! XD~

之後我地搭左巴士入去愉景灣,沿途一路望住風景,
個感覺好似入緊去一個郊區,好渡假感覺同好輕鬆。

我地今次入住既係香港愉景灣酒店 (Auberge Discovery Bay Hong Kong)
房間類型係Ocean Front Room - included breakfast,價錢含稅係USD242倒。
間房唔係好大,3百幾呎倒,視覺上覺得還好,但張床好大好大張!


P.S. 有一個好大個佔左半房既浴室,
但無傳統浴缸,可能中浸浴既女仔會覺得有些少唔方便!

入到去,我男朋友拎左茶包沖左綠茶同紅茶飲,安靜的對住個海景,享受下寧靜的感覺。



食飯前要先補妝,
由於係兩日一夜之旅,又係野餐行程,
我化左一個淡妝,以粗眉毛同粗眼線為主,
目的係想精神點,夜晚卸妝亦不太麻煩。



晚餐,我地去左比較多餐廳既愉景灣北中心(D'Deck)
餐廳係有露天海傍位置的ZAKS,每一碟都好大份量,菜單如下:
(1) 煙三文魚凱撒沙律
(2) 烤羊架
(3) 煙肉碎炸薯塊 
(本身想點黎伴啤酒,但佢未上黎,我地已經勁飽T_T)

隨後,我地去沙灘漫步下,浪漫情節下刪一千字lol
平時中意飲兩杯既我,點少得紅酒呢,
隨便係supermarket買左支紅酒,snack - salami, cheese, chips, plum... 
就係房間飲到醉醺醺><


第二日,晴朗的一天,
四月,我就甘著左件背心,都覺得好熱,
愉景灣會有個周日露天市集,係每個月既第二個星期日
好多不同既手作品售賣!


同場加映
我男朋友畫我化緊妝既手筆,
Btw 我覺得佢可以媲美畢加索!




如果大家想睇下我其他化妝portfolio同我生活日常好無聊好無聊既事, 可以去以下既地方欣賞!!!!LOL~
If you want to know more about ME, check out the place as below!!!!LOL~

Instagram: #sashawongmua
Inquiries: info@sashawongmakeup.com


沒有留言:

張貼留言