2014年6月10日 星期二

世界盃狂熱 - 東道主巴西(Brazil)專題介紹

今個星期就係世界盃開鑼,但係weekend既時間,
我知道左一個令我好唔開心既消息,
就係我至愛馬高列奧斯(Marco Reus)左腳腳踝韌帶撕裂, 
所以要退出今屆世界盃,ahhhhhhhhhhhhh~
我完全唔可以接受,我期待左等睇左佢表現咁耐,

忍手唔化德國住咁耐,竟然...竟然...冇左佢..............T_T
頂上既球員係森多利亞後衛梅斯達菲(Shkodran Mustafi) 

馬高列奧斯既心情就係:

「我不知道如何用詞語形容我此刻的心情,只能說夢想破滅了。不過我必須向前看,以最專業的態度開始康復訓練,因為生活要繼續下去。我會以更強的姿態回歸,祝願球隊在沒有我的情況下達成目標。」

好唔開心既我,都會繼續支持我既德國國家隊架!同我知道佢好盡快好返~!

好啦...開始今日既專題啦...

------------------------------------------------------------------------------------------------


臨近開鑼日,將會由一冷一熱,

改為group內大熱的國家隊介紹,
GROUP A我想升紹既只有一隊
就係同上一篇彩妝同一個國家 - 巴西(Brazil)!!!!!!!

我係細個睇世界盃,最熟悉既就係巴西,
因為咩都唔識,人云亦云既我,
就好希望巴西呢個足球王國拎到冠軍。
而呢一個國家五屆冠軍,
最近既一年冠軍就係我睇好佢個一年,2002年。

今屆既世界盃,巴西國家隊教練就係65歲既史高拉利 (Luiz Felipe Scolari) 當年2001年第一次成為巴西隊教練,第二年2002年領軍世界盃,巴西即奪下第五次世盃冠軍,所以今屆世盃,大家都好期待,12年後足球王國能否復興呢?

上一篇介紹左用巴西國旗顏色既普通彩妝,今次就會介紹用國旗設計一個創意眼妝。

國旗:




創意眼妝:




靈感除左來自國旗外,重來自以下呢件泳衣:



首場開幕戰將會由GROUP A既巴西對克羅地亞,係巴西聖保羅市為世界盃揭開序幕。


巴西一向既踢法都係偏搶攻,不過經過史高拉利 (Luiz Felipe Scolari)既帶領之下,

呢隊波既攻守平衡比之前好左好多,由於GROUP A其他隊既實力同巴西有差異,
所以巴西係首名出線既大熱,而其他隊伍墨西哥(Mexico) & 克羅地亞(Croatia) & 喀麥隆(Cameroon)只可能爭第2名啦!

而今屆好值得留意既球星係尼馬(Neymar),

嚴格黎講,尼馬樣子其實都算唔差,技術同外表都係巴西隊內比較出眾既球員。

10號球衣.打前鋒位置,球會係西班牙既巴塞隆拿。

今年只有22歲既佢,已經係洲際盃中嶄露頭角,得到最佳球員獎,
憑住技術同靈活跑位,令佢到佢經常性為球場得分!



btw,一個球隊記住一個出色既球員,對我地呢班女朋友黎講,

已經好足夠,到時如果你男朋友睇緊巴西既時候,
你可以適時地講句:尼馬有冇得分?
而如果你男朋友係巴西球迷或者足球狂熱,應該就會滔滔不絕咁講唒佢所有既知識
或者成場波發生過咩事比係聽,但冇所謂,放空啦!
你只係想佢係睇緊波既時候唔好冷落你姐,已經成功架啦!
但係扮識個時,記得記得,要睇清楚佢地件波衫呀!唔係其實係對面入球都照歡呼!


如果大家想睇下我其他化妝portfolio同我生活日常好無聊好無聊既事, 可以去以下既地方欣賞!!!!LOL~
If you want to know more about ME, check out the place as below!!!!LOL~

Instagram: #sashawongmua
Inquiries: info@sashawongmakeup.com

沒有留言:

張貼留言