2014年6月16日 星期一

慶祝 德國首場大勝4:0 之三色國旗唇妝排列 德國對葡萄牙



琴晚德國對葡萄牙,德國大勝四比零,我真係心情勁好。
為左好好慶祝,我一定要好好講解下呢場波既功臣 - 湯馬士梅拿(Thomas Muller),
等無睇開波既女朋友可以認識下呢位球星。

而德國球迷既我就用左德國國旗既顏色,
化左三個唇妝,為表支持同興奮心情!
顔色排列當然都係依據德國國旗排列啦! 
Sieg~Sieg~Sieg~ (German 既Victory!)
用國旗顔色所創作既創意眼妝以及普通彩妝,亦都會快將推出!!!


化妝品 - MAKEUP REVOLUTION


呢個牌子之前都介紹過眼影,而最近買左佢limited edition既唇膏,
大多係誇張創意色唇膏,最岩我工作同化創意妝時用!

黑色唇膏
我個人本身冇買到,平時主要係用油彩加唇膏混合而成,今次都唔例外,
我用左一路用開既Make Up For Ever 12 flash colour case既黑色
再加普通任何一正色既唇膏,份量3:1,就可以自製黑色唇膏!!!!!
如果冇呢盒palette可以只買普通冇牌子黑色油彩(佐敦個頭,想知可以留言比我問下),
但係我覺得大家真係唔好食,其實唇膏都唔應該食!


黃色唇膏 - Amazing Lipstick (Felony)



紅色唇膏 - Amazing Lipstick (Lady)



德國,世界排名第二,焦點球星除左受傷換走左既馬高列奧斯(Marco Reus)之外,
重有上屆世界盃神射手湯馬士梅拿(Thomas Muller),
效力球隊拜仁慕尼黑,亦係版主欣賞球員之一。
另外,佢亦係今場大勝4:0既功臣,
成為2014世界盃開鑼以來,首位連中三元既球員。


湯馬士梅拿(Thomas Muller),24歲,身高186cm高,
位置前鋒,同時亦可以勝任其他進攻位置
2009-2010球季完結後,即入選2010世界盃球員名單,
時只有20歲既佢,憑住出場6次射入5球助攻3次,
成功打敗其他前輩,得神射手一獎(即世界盃金靴獎 - GOLD BOOT),
亦被評為賽事最佳球員(BEST YOUNG PLAYER AWARD),係授予歷屆世界盃足球賽決賽圈階段表現最優秀年輕球員的獎項!

同時,你地可能都係道諗,點解睇新聞,係咁話梅拿表演帽子戲法(hat-trick)
其實帽子戲法本身係一個雜技名詞,指雜技演員耍弄三頂帽子,不斷地戴在頭上,
後來演變為一個體育名詞,是在一場運動賽事中,
連續三次建立功績,或完成次數為三的其他任務。
例如好似琴日梅拿連入三球就係表演帽子戲法啦!!!!


如果大家想睇下我其他化妝portfolio同我生活日常好無聊好無聊既事, 可以去以下既地方欣賞!!!!LOL~
If you want to know more about ME, check out the place as below!!!!LOL~

Instagram: #sashawongmua
Inquiries: info@sashawongmakeup.com


沒有留言:

張貼留言