2014年6月8日 星期日

monday~巴西之普通彩妝 - 2014世界盃東道主之國旗顏色

monday~~~

你應該會諗,世界盃呢個專題教既化妝,
日常生活好似用唔到,所以我今日介紹既,
係用國旗顏色組合而成既眼妝,今日就用左巴西國旗顏色:綠&藍&黃!
Actually, it's quite difficult to use the World Cup creative makeup in daily life, therefore I did use the colour of country flag to do the normal eyes makeup. 
Today, it's Brazil. ^*^

(1) 眼妝 Eyes Makeup

巴西國旗 Country Flag of Brazil: 





Cosmetics:

  • Make Up For Ever Iridescent eye shadow - #168 lagoon green


  • Make Up For Ever Iridescent eye shadow - #81 metallic navy blue 


  • Make Up For Ever Flash Colour Pot - #14 bright blue 




  • Make Up For Ever Iridescent eye shadow - #2 yellow



Colour Distribution:



(2) 唇妝 Lips Makeup 

搭配甘多顏色既眼妝,最好就配合一個自然唇妝,
所以我揀左MAC呢款比較滋潤又自然粉紅既唇膏顏色。
Lipstick should be natural pink if matching with colourful eyes makeup, 
that's why I choose the below lipstick. 

  • MAC cosmetics mineralize rich lipstick - colour: be fabulous 


On my lips: 


除左同你講下各個32強既資料,都同大家分享下最近既新聞,就係我至愛 - 德國既Marco Reus整襯扭傷左腳,韌帶撕裂,踢唔到世界盃機會好大。
雖然我係巴西內講德國,但說真的,我好傷心。完T_T

如果大家想睇下我其他化妝portfolio同我生活日常好無聊好無聊既事, 可以去以下既地方欣賞!!!!LOL~
If you want to know more about ME, check out the place as below!!!!LOL~

Instagram: #sashawongmua
Inquiries: info@sashawongmakeup.com

沒有留言:

張貼留言