2014年6月23日 星期一

意大利 只要和波 16強還是有份的

意大利,4屆世盃冠軍,
上屆世界盃係分組賽就出局,今屆都危危乎,
要係對烏拉圭個場和波或勝出先有機會留低到16強。

國旗創意眼妝






由於呢一隊係我男朋友愛隊,所以我襯意大利未重蹈上屆覆轍前,
拿拿林寫左呢個post先,如果唔係,容乜易我男朋友借d意同我分手XD

化妝品
(1) makeup revolution - green 


(2) makeup for ever eye shadow - white 


(3) makeup for ever star powder - red


焦點球星
(1) 巴洛迪利 (Balotelli) 
位置前鋒,現時效力AC 米蘭,
球場上時有失控場面,但憑住個人技術,處理十二碼的能力,
令其成為身價達2,000萬歐元的世界級射手。


(2) 派路 (Pirlo)
位置中場,現時效力祖雲達斯,
足壇公認的最為出色的中場組織球員之一,堪稱「中場大師」,
由起初為進攻中場,後成功轉型為組織型防守中場,續而成為世界級球員。


(3) 保方 (Buffon) 
效力祖雲達斯,門將,
祖雲達斯第一隊長和意大利國家隊隊長,
最佳守門員,守門技術極為出色,
撲救時極少脫手,表現長期穩定。


BTW,有可能係意大利今屆最後一戰,對烏拉圭 25/06/2014 0000!
即係今晚有得睇,雖然我篇文好似打得好消極,
但係其實我都好希望呢隊歐洲強隊入到16強,我都好希望著住佢既波衫,
用佢既國旗畫兩邊面去睇佢場波!!!
P.S. 我男朋友話意大利入到,會買件波衫比我XD,
佢冇講邊隊,我會偷偷地將件意大利換做德國架啦!
Please, Italia fighting!!!!

如果大家想睇下我其他化妝portfolio同我生活日常好無聊好無聊既事, 可以去以下既地方欣賞!!!!LOL~

If you want to know more about ME, check out the place as below!!!!LOL~

Instagram: #sashawongmua
Inquiries: info@sashawongmakeup.com

沒有留言:

張貼留言